.jpg)

Contractades 7 persones aturades com a agents comunitaris i auxiliars informadors
08/05/2019
El passat dijous, 2 de maig, va endegar la quarta i última fase del projecte Suport a les Actuacions Municipals II (SAM 2), en el marc del Pla Metropolità de Suport a Polítiques Socials Municipals 2016-2019. En aquesta última fase s'han contractat 4 agents comunitaris i 3 auxiliars informadors/es pel servei R-BICI, dins de la línia d'actuació de suport a les actuacions de mobilitat i millora de la convivència, amb el recolzament de l'àrea de Serveis Municipals de l'Ajuntament.
El projecte, promogut per l'Àrea Metropolitana de Barcelona, té com a objectiu facilitar l'experiència laboral i formativa de persones en situació d'atur. Com s'ha fet des de l'inici del projecte, totes les persones treballadores han de fer, durant la seva contractació, formació en prevenció de riscos laborals i primers auxilis; emprenedoria; igualtat de gènere i LGTBI; orientació i recerca de feina, l'Acreditació de Competències en Tecnologies de la Informació i la Comunicació (ACTIC); Medi ambient (realitzada a l'Ecoparc de Montcada i Reixac), i relacions laborals. A més, tots els participants realitzen una formació més específica del seu lloc de treball i treballen les habilitats de comunicació.
El perfil d'aquestes 7 persones, contractades per una durada de 6 mesos, és de demandants d'ocupació no ocupades, alguna des de feia 3 anys; amb una edat que oscil·la entre els 24 i els 50 anys, i principalment del municipi de Ripollet.
NdP
- Ripollet analitza el seu ecosistema industrial per impulsar l'economia verda i circular al municipi [Notícies]
- La Fira de Comerç omplirà la rambla de Sant Jordi aquest diumenge [Notícies]
- En marxa dos nous cursos de formació ocupacional en els sectors de l'hostaleria i el comerç [Premsa]
- L'Ajuntament obre quatre línies de subvenció a empreses i emprenedors de Ripollet [Notícies]
- Taller sobre transformació digital: Xarxes socials [Agenda]
- Les empreses locals inicien el camí cap a la simbiosi industrial [Notícies]
- Taller sobre Transformació digital: Comerç electrònic [Agenda]
- Taller sobre transformació digital: Presència a internet [Agenda]
- Taller sobre transformació digital: digitalitzar-se o desaparèixer [Agenda]
- Oberta la preinscripció per als PFI d'Imatge Personal i auxiliar d'oficina [Notícies]