Xerrada sobre els drets dels consumidors al Centre Cultural
Una desena de persones van assistir al taller participatiu Què puc fer davant d'un problema de... consum? que es va dur a terme el passat dimecres al Centre Cultural. Aquesta xerrada, organitzada per la Regidoria de Salut Pública i Consum, en col·laboració amb la Diputació de Barcelona, va anar a càrrec de la tècnica de consum Maria Jesús Cayuelas.
L'especialista va explicar les mesures que poden prendre els consumidors i els recursos dels que disposen per a dur a terme reclamacions o denúncies. De la mateixa manera, va destacar que l'àmbit de la telefonia és el sector que més reclamacions rep i el que més dubtes desperta.
La conferenciant va repassar els drets que té tothom com a consumidor i va destacar que els col·lectius d'infants, joves i gent gran són els més vulnerables i, per tant, els que han d'estar més protegits.
J.G
L'especialista va explicar les mesures que poden prendre els consumidors i els recursos dels que disposen per a dur a terme reclamacions o denúncies. De la mateixa manera, va destacar que l'àmbit de la telefonia és el sector que més reclamacions rep i el que més dubtes desperta.
La conferenciant va repassar els drets que té tothom com a consumidor i va destacar que els col·lectius d'infants, joves i gent gran són els més vulnerables i, per tant, els que han d'estar més protegits.
J.G