L'Ajuntament millora l'atenció a la ciutadania
Des de finals de setembre, l'Oficina d'Atenció al Ciutadà (c. de Balmes, 2), disposa d'una nova eina que millorarà el servei que s'ofereix a aquest equipament municipal. Amb la instal·lació d'un nou gestor de cues s'ha substituït l'anterior, ja obsolet, que no complia correctament les seves funcions. El gestor de cues facilitarà l'atenció que realitza l'OAC, que atén de forma personalitzada aproximadament 30.000 visites l'any.
Aquest aparell permetrà gestionar més acuradament la sala d'espera de les visites, i ajudarà a l'assignació de taules específiques per a les diferents campanyes periòdiques que s'atenen a l'OAC. També ajudarà a millorar les gestions pròpies d'una oficina amb aquest important volum d'afluència.
F.R.
Aquest aparell permetrà gestionar més acuradament la sala d'espera de les visites, i ajudarà a l'assignació de taules específiques per a les diferents campanyes periòdiques que s'atenen a l'OAC. També ajudarà a millorar les gestions pròpies d'una oficina amb aquest important volum d'afluència.
F.R.