Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

L'OAC presenta la Memòria de la seva gestió durant 2011

Des del darrer trimestre de 2011, l'Oficina d'Atenció al Ciutadà (c. de Balmes, 2) disposa d'un nou gestor de cues que permet un millor funcionament de la sala d'espera i de l'assignació de taules específiques per a les diferents campanyes periòdiques que cobreix l'OAC. Aquest mes, amb l'inici de l'any, l'OAC ha presentat la Memòria de la seva gestió, amb l'ajut de les dades estadístiques subministrades per aquest nou servei. Així, al període comprès entre el 27 d'octubre i el 31 de desembre de 2011, l'OAC va atendre 4.466 persones. Els dies de més afluència van ser els dilluns i dimecres, entre les 11 i les 13 hores, essent la mitjana de temps d'espera de 5,57 minuts. Pel que fa a les gestions que realitzen els usuaris de l'OAC, 1.710 van estar relacionades amb diferents tràmits del Padró Municipal d'Habitants i 943 amb peticions d'informació sobre diferents aspectes de la gestió municipal. Des de l'OAC, també es realitzen tràmits que tenen com a destinatària la Generalitat. Al 2011, es van tramitar 309 gestions amb l'administració catalana, la majoria per demanar la prestació econòmica per infant a càrrec i també la del reconeixement del grau de discapacitat.

F.R.