Finalitzen les obres del darrer tram del carril bici
Amb la finalització de les obres del darrer tram del carril bici, a la zona del Poliesportiu, es completa el recorregut de 7,5 quilòmetres que encercla Ripollet. Aquesta última actuació ha estat realitzada pel Patronat Municipal d'Ocupació i la Brigada Municipal, que s'han encarregat del seu condicionament. Els treballs han consistit a desbrossar i eixamplar el camí fins als 5 metres d'amplada, pavimentar amb sauló i grava reciclada, col·locar murs de contenció amb pedres granítiques i tanques protectores de fusta. A més, s'han plantat freixes i s'han posat bancs i papereres. També s'han fet millores en les canonades i el clavegueram. L'obra ha costat uns 100.000 euros, aportats per la Diputació de Barcelona i ha contractat a treballadors en atur de Ripollet durant mig any.
Durant la visita a les obres, realitzada dilluns, 16 de setembre, l'alcalde de Ripollet, Juan Parralejo, va expressar la seva satisfacció per la finalització del projecte i va declarar que ara la vila disposa "d'un itinerari de 7,5 quilòmetres, que envolta Ripollet, per a què la gent pugui caminar, córrer i anar en bicicleta amb total normalitat". Va recordar que l'experiència es va iniciar amb el carril paral·lel al vial del riu Ripoll i que el carril bici "és una de les infraestructures més utilitzades i amortitzades". Va destacar que aquest és un dels trams amb més encant, però alhora més complexos de condicionar. Hores d'ara, únicament queden uns 100 metres de la connexió des de Barberà, que el municipi veí podria fer properament. També està pendent de posar un tros més de tanca protectora que falta i acabar una zona d'aparcament disuasori, que s'està fent darrera el cap de futbol municipal.
Durant la visita a les obres, realitzada dilluns, 16 de setembre, l'alcalde de Ripollet, Juan Parralejo, va expressar la seva satisfacció per la finalització del projecte i va declarar que ara la vila disposa "d'un itinerari de 7,5 quilòmetres, que envolta Ripollet, per a què la gent pugui caminar, córrer i anar en bicicleta amb total normalitat". Va recordar que l'experiència es va iniciar amb el carril paral·lel al vial del riu Ripoll i que el carril bici "és una de les infraestructures més utilitzades i amortitzades". Va destacar que aquest és un dels trams amb més encant, però alhora més complexos de condicionar. Hores d'ara, únicament queden uns 100 metres de la connexió des de Barberà, que el municipi veí podria fer properament. També està pendent de posar un tros més de tanca protectora que falta i acabar una zona d'aparcament disuasori, que s'està fent darrera el cap de futbol municipal.