El Bus-Vao obrirà cada dia en els dos sentits, de manera permanent
El conseller d'Interior, Ramon Espadaler, ha anunciat que el Departament d'Interior ha decidit obrir el carril Bus-VAO, les 24 hores del dia, 365 dies l'any en els dos sentits. Espadaler ha destacat que aquesta iniciativa es fa per millorar l'eficiència en l'ús d'aquesta infraestructura i fomentar encara més un transport públic, més segur i sostenible.
El Servei Català de Trànsit presentarà en la pròxima reunió de la Comissió de seguiment del Bus-VAO dues propostes que incorporen aquestes modificacions en el funcionament per tal que siguin analitzades i estudiades, amb la finalitat de millorar l'ús de la infraestructura. En declaracions ha La Xarxa, l'alcalde de Ripollet, Juan Parralejo ha lamentat que, de nou, no s'hagi comptat amb l'opinió dels municipis de la comarca però està satisfets amb aquesta solució.
Una de les propostes preveu la divisió de la plataforma en dos carrils de 3,5 metres d'amplada i dos vorals d'1,5 metres, amb una separació de sentits de circulació de doble línia continua abalisada i amb elements de separació. La segona proposta consisteix a estructurar el vial en dos carrils de 3,5 metres d'amplada i un carril de separació de sentits de circulació de 3 metres, senyalitzat amb balises lluminoses i que també podria ser utilitzat de carril d'assistència en cas d'accident o avaria.
F.R.
El Servei Català de Trànsit presentarà en la pròxima reunió de la Comissió de seguiment del Bus-VAO dues propostes que incorporen aquestes modificacions en el funcionament per tal que siguin analitzades i estudiades, amb la finalitat de millorar l'ús de la infraestructura. En declaracions ha La Xarxa, l'alcalde de Ripollet, Juan Parralejo ha lamentat que, de nou, no s'hagi comptat amb l'opinió dels municipis de la comarca però està satisfets amb aquesta solució.
Una de les propostes preveu la divisió de la plataforma en dos carrils de 3,5 metres d'amplada i dos vorals d'1,5 metres, amb una separació de sentits de circulació de doble línia continua abalisada i amb elements de separació. La segona proposta consisteix a estructurar el vial en dos carrils de 3,5 metres d'amplada i un carril de separació de sentits de circulació de 3 metres, senyalitzat amb balises lluminoses i que també podria ser utilitzat de carril d'assistència en cas d'accident o avaria.
F.R.