Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

La Regidoria de Joventut i Ciutadania organitza la primera exhibició de tricking a Ripollet

Imatge 1.
Imatge 1
El proper dissabte, 22 de març, de 10 a 13 hores, la Sala d'Actes del Centre Cultural acollirà una exhibició de tricking, disciplina d'arts marcials que inclou moltes acrobàcies i està relacionada amb disciplines amb ara el karate, la capoeira, el taekwondo i incorpora també tècniques de gimnàstica o de break dance.
Els trickers Ian Soler i Joel Hernández, són dos joves de Ripollet, antics usuaris del Kftí, que practiquen aquesta disciplina encara poc coneguda a Catalunya. Aquesta activitat està organitzada des del programa Kftó, integrat al projecte Kftí de la Regidoria de Joventut i Ciutadania de l'Ajuntament de Ripollet.

Totes aquelles persones que vulguin participar en aquesta activitat s'han de posar en contacte amb el Casal de Joves (rambla de Sant Jordi, 6 o al telèfon 935046024).

F.R.