Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

L'Ajuntament segueix amb la implementació de l'administració electrònica

Imatge 1.
Imatge 1
A partir del 15 de gener de 2015, donant compliment a la Llei 25/2013, de 27 de desembre, d'impuls de la factura electrònica, l'Ajuntament de Ripollet i els seus patronats estan obligats a mantenir un sistema de registre electrònic de factures. Es tracta d'oferir un servei més àgil i còmode a les empreses que presten serveis o venen productes tant a la corporació com als patronats de Cultura, Esports i Ocupació.
Per aquest motiu, l'Ajuntament s'ha adreçat als seus proveïdors per comunicar aquesta novetat. Les empreses podran presentar les factures a través de l'enllaç "factures electròniques" que trobaran a la pàgina web municipal a partir del 15 de gener. En aquest apartat estarà tant l'accés per l'Ajuntament com pels seus patronats, només caldrà lliurar les factures a la bústia de l'entitat corresponent en cada cas.

Així mateix, les empreses proveïdores també podran utilitzar com a mètode de presentació el punt general d'entrada de factures-e del sector públic català eFACT. Aquest portal també posa a la seva disposició eines per crear factures electròniques.

Igualment, es recorda que la web municipal també ofereix l'apartat "Impresos". En ell, aquelles persones que s'hagin d'adreçar a l'Ajuntament per fer qualsevol petició o consulta poden trobar aquell model d'imprès que més s'ajusta a les seves necessitats, millorant així la relació entre l'administració i la ciutadania.

R.H.