Satisfacció a l'Ajuntament i entre els comerciants per l'impacte econòmic de la Survival Zombie
El regidor de Joventut, Oriol Mor, va valorar molt positivament l'impacte de la Survival Zombie a Ripollet. Segons Mor, la celebració del joc en viu tenia tres objectius: generar activitat que donés vida als comerços, que els diferents departaments de l'Ajuntament aprenguessin a treballar conjuntament de cara a esdeveniments com la Festa Major, i donar un altre ús a l'espai públic.
A parer del regidor de Joventut, aquests objectius no s'aconseguien només amb la Survival Zombie i per això es va buscar la complicitat d'altres entitats comercials del municipi com el Gremi d'Hostaleria, la Unió de Botiguers de Ripollet (UBR) i els paradistes del Mercat, les quals van organitzar la RIPoTapes i la RIPoStock.
Mor va desvelar també que l'Ajuntament havia aportat prop de 21.000 euros (personal de seguretat, equipaments de so, neteja, comunicació, etcètera), però que l'impacte econòmic al municipi hauria estat d'entre 40.000 a 60.000 euros, gràcies no només als més de 2.300 jugadors de la Survival Zombie, sinó a la gent que va visitar els altres dos esdeveniments comercials.
Per aquest motiu, el regidor ha qualificat la jornada de la Survival Zombie com a "gran èxit de participació que ha superat les nostres expectatives amb una resposta de la gent fantàstica". Una activitat que, segons Mor, va tenir poques incidències remarcables.
Per la seva banda, Sergi Samper, president de la UBR, ha assegurat que els botiguers de Ripollet estan "molt contents" pel moviment de gent que hi va haver durant la jornada, i va demanar una nova edició de la Survival Zombie que mor va confirmar que s'està estudiant de cara al novembre del 2016.
Jordi Moya, del Gremi d'Hostaleria, també es va mostrar satisfet per la jornada i va apuntar que, econòmicament, "va anar millor que alguns dies de la Festa Major". Fins i tot va desvelar que "alguns comerços no van poder obrir l'endemà per manca d'existències".
Finalment, Vicente Mor, dels paradistes del Mercat, es va sumar a la satisfacció dels comerciants a la nit de la Survival Zombie i la RIPoTapes. "Es va recaptar més diners que durant tota la setmana", va remarcar. A més, va confessar que s'estan plantejant organitzar una altra mostra de tapes cap a principis de l'estiu.
E.P.
A parer del regidor de Joventut, aquests objectius no s'aconseguien només amb la Survival Zombie i per això es va buscar la complicitat d'altres entitats comercials del municipi com el Gremi d'Hostaleria, la Unió de Botiguers de Ripollet (UBR) i els paradistes del Mercat, les quals van organitzar la RIPoTapes i la RIPoStock.
Mor va desvelar també que l'Ajuntament havia aportat prop de 21.000 euros (personal de seguretat, equipaments de so, neteja, comunicació, etcètera), però que l'impacte econòmic al municipi hauria estat d'entre 40.000 a 60.000 euros, gràcies no només als més de 2.300 jugadors de la Survival Zombie, sinó a la gent que va visitar els altres dos esdeveniments comercials.
Per aquest motiu, el regidor ha qualificat la jornada de la Survival Zombie com a "gran èxit de participació que ha superat les nostres expectatives amb una resposta de la gent fantàstica". Una activitat que, segons Mor, va tenir poques incidències remarcables.
Per la seva banda, Sergi Samper, president de la UBR, ha assegurat que els botiguers de Ripollet estan "molt contents" pel moviment de gent que hi va haver durant la jornada, i va demanar una nova edició de la Survival Zombie que mor va confirmar que s'està estudiant de cara al novembre del 2016.
Jordi Moya, del Gremi d'Hostaleria, també es va mostrar satisfet per la jornada i va apuntar que, econòmicament, "va anar millor que alguns dies de la Festa Major". Fins i tot va desvelar que "alguns comerços no van poder obrir l'endemà per manca d'existències".
Finalment, Vicente Mor, dels paradistes del Mercat, es va sumar a la satisfacció dels comerciants a la nit de la Survival Zombie i la RIPoTapes. "Es va recaptar més diners que durant tota la setmana", va remarcar. A més, va confessar que s'estan plantejant organitzar una altra mostra de tapes cap a principis de l'estiu.
E.P.