Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

L'Ajuntament posa en marxa la Plataforma de licitació electrònica

Imatge 1.
Imatge 1
L'Ajuntament de Ripollet, en el seu camí cap a l'e-administració i en compliment de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del sector públic, que imposa als organismes de contractació pública l'obligació d'implantar el format electrònic, posarà en marxa el mes de novembre la Plataforma de licitació electrònica. Això vol dir que, a partir d'aquell moment, es tramitaran tots els processos de compra, tant de l'Ajuntament com dels seus patronats, de forma exclusivament electrònica.

Aquesta obligació legal l'entén l'Ajuntament com una oportunitat de canvi i modernització, que dóna a l'administració transparència, seguretat jurídica i uniformitat en els procediments i, alhora, permet als proveïdors accedir de forma democràtica a tot tipus de contractació, des de procediments menors a concursos oberts, i també agilitzar els tràmits en matèria de contractació pública.

Per tal de facilitar aquesta transició, l'Ajuntament de Ripollet ha convocat dues sessions de formació sobre aquest portal, que tindran lloc el pròxim dimarts, 30 d'octubre. Així, al matí, l'empresa VORTAL, adjudicatària del servei, realitzarà una sessió de formació al personal municipal que actuarà com a operador de la plataforma. I a la tarda, s'oferirà una altra, en aquest cap dirigida a autònoms i a personal de petites i mitjanes empreses, interessats a donar-se d'alta al nou portal. Aquest segon Workshop tindrà lloc de 17 a 19 h, a la sala d'actes del Centre Cultural. Les inscripcions s'han de realitzar online, emplenant el següent formulari.

NP / A.B.