Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

L'Ajuntament instaura la cita prèvia a l'OAC durant l'estiu

Imatge 1.
Imatge 1
Durant els mesos de juliol i agost l'Oficina d'Atenció Ciutadana, amb l'objectiu de facilitar una atenció de qualitat i evitar temps d'espera, prestarà el seu servei únicament amb cita prèvia en la majoria de casos. Les cites prèvies es podran sol·licitar telemàticament, a través del web citaprevia.ripollet.cat; telefònicament, trucant al telèfon 935 046 000, i presencialment, a la consergeria de l'Ajuntament (c. de Balmes, 4).

La cita prèvia serà obligatòria per a tots els serveis, amb excepció dels següents casos:

- Lliurament de volants del Padró d'Habitants
- Drets de manteniment de cementiri
- Expedició de certificats digitals id-cat.

Les persones que acudeixin a l'Ajuntament amb qualsevol d'aquests tràmits, si no les pot atendre l'informador de l'entrada, seran ateses pels informadors entre cites prèvies, o bé pel cap de l'Oficina.

En cas que es presenti una persona per ser atesa per l'OAC sense tenir demanada cita prèvia, se li pot donar cita per aquell mateix dia, en l'hora que hi hagi lliure i que més l'interessi.

L'Ajuntament ha pres aquesta mesura a partir de l'estudi i coneixement previ de la demanda i capacitat d'atenció de l'oficina en cada moment, amb l'objectiu de garantir a la ciutadania la possibilitat d'accedir als serveis municipals d'atenció al públic en igualtat de condicions. Així, la cita prèvia s'entén com una flexibilització i una aproximació a la ciutadania, la qual podrà, des d'un inici, trobar la franja horària que més s'adeqüi a les seves necessitats, seleccionant l'hora a la qual vol ser atès, i anul·lar-la o modificar-la si hi té algun imprevist.

NdP