Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

L'Ajuntament habilita un sistema per a presentar documentació sense identificació electrònica

Imatge 1.
Imatge 1

Tot i que actualment tots els terminis administratius estan suspesos, hi ha persones que necessiten presentar sol·licituds o documentació bé a l'Ajuntament o bé davant d'altres administracions públiques. En la situació actual d'estat d'alarma, només es presentar documentació al registre general de l'Ajuntament de Ripollet de forma electrònica.

Tenint en compte que hi ha persones que no tenen identificació electrònica, en cap de les seves modalitats, l'Ajuntament ha habilitat tot el personal funcionari de l'OAC per tal que puguin actuar com a representants d'aquestes persones davant l'Ajuntament o d'altres administracions.

Només caldrà que les persones interessades en fer tràmits contactin amb l'OAC mitjançant un correu electrònic (oac@ripollet.cat) on se'ls facilitarà el formulari d'autorització i se'ls informarà de la documentació necessària per a realitzar el tràmit. Una vegada el personal de l'OAC tingui l'autoritació, ja podrà actuar en nom de la persona interessada i fer la gestió corresponent.

Per tal de facilitar l'accés i la tramitació, també s'ha editat una informació per a la ciutadania amb les instruccions per tal de presentar una instància al registre de l'Ajuntament, sense tenir certificat digital, DNI-e, Clau o IdCatMòbil (imatge adjunta).