Composició
Persones que integren la Comissió.
La Comissió estarà integrada de la següent forma:
- Presidència: Regidor/a de Cultura, que podrà delegar en qualsevol regidor/a de l’equip de govern de l’Ajuntament.
- Secretari/a: secretari/a de l’Ajuntament de Ripollet o persona en qui delegui.
- Vocals:
- Una persona regidor/a de grup o grups polítics de l’equip de govern.
- Una persona en representació de cadascun dels grups polítics municipals amb representació al Ple de la corporació.
- Sis persones representants, com a màxim, de les entitats culturals.
- Quatre persones representants, com a màxim, de les entitats juvenils.
- Dues persones representants de les entitats esportives.
- Una persona representant de les entitats comunitàries i veïnals.
- Una persona representant de les entitats d’Educació i Formació.
- Una persona representant de les associacions comercials.
- Una persona representant de la Comissió de persones amb discapacitat.
- Quatre persones residents a Ripollet, com a màxim, a títol individual, que no formin part de cap entitat representada en la Comissió.
- Personal tècnic municipal.
Les entitats que poden formar part de la Comissió han d’estar inscrites al registre municipal d’entitats i associacions de Ripollet i les persones a títol individual han d’estar inscrites al Registre de Participació Ciutadana de Ripollet.
En cas que no hi hagi representació d’alguna d’aquestes tipologies la comissió es podrà constituir sense la seva representació.
El grup del personal tècnic serà l’encarregat d’informar i assessorar als integrants de la Comissió en tot allò necessari per a l’assoliment dels seus objectius. El personal tècnic formarà part de la Comissió, amb veu però sense vot. La composició serà la següent:
- Dues persones treballadores, com a mínim, de la Regidoria de Cultura.
- Una persona treballadora de la Regidoria de Patrimoni.
- Una persona treballadora de la Regidoria de Joventut.
- Una persona treballadora de la Regidoria d’Esports.
- Una persona treballadora de la Regidoria o departament de: Policia local, Comunicació, Participació, Serveis Jurídics, Activitats, Salut Pública i l’àrea de Ciutat (serveis municipals, serveis tècnics i brigada), que seran consultats i hauran d’assistir a les sessions que siguin requerits per la seva competència.
L'Ajuntament convocarà el procés d'eleccions i designacions corresponents per a convidar les persones i entitats a participar a la Comissió.
- Tindran veu i vot tots aquells membres integrants en la Comissió en representació d’entitats, grups municipals o de la ciutadania.
- L’elecció del Vocals es realitzarà segons es preveu al Reglament de Funcionament de la Comissió de Festa Major.
- La pèrdua de la condició de membre de la Comissió s’efectuarà si es donessin alguns d’aquests casos:
- Per deixar de ser soci i/o membre de l’entitat i/o grup municipal que representa, i/o la desaparició d’aquesta.
- Per pròpia decisió, adequadament notificada a la Presidència de la Comissió.
- Per activitats contràries, impròpies o improcedents a aquestes normes.