Escola Josep Mª Ginesta
Escola Josep Mª Ginesta
Contacte
C. de Puigmal, 59
Tel. 936 922 791
A/e: a8023554@xtec.cat
Web: www.escolaginestaripollet.cat
Codi del centre: 08023554
Oferta educativa
Educació infantil i primària
Àrea d’influència de la preinscripció: A
Institut adscrit: Institut Palau Ausit
Característiques
Horari lectiu: de 9 a 12.30 h i de 15 a 16.30
Menjador escolar: sí, amb cuina pròpia.
Servei d’acollida: sí, de 7.45 a 9 h
Lliure de barreres arquitectòniques: sí
Activitats extraescolars: sí
Socialització de llibres: sí
Equipaments
* Gimnàs
* Aula de psicomotricitat
* Aula de música
* Aules d’anglès
* Biblioteca
* Espais multifuncions
* Teatre
* Espais d’ambients
* Tallers
* Espai artístic
* Espai d’experimentació
* Espais de llum a infantil i primària
* Patis d’infantil i primària amb zones de pícnic i ajardinades
* Pistes poliesportives
* Pissarres digitals i dotacions informàtiques a tots els espais de l’escola
* Tauletes i chromebooks per desenvolupar la competència digital dels nostres nens i nenes a l’escola.
* Menjador i cuina
* Hort
AMPA
Presentació del centre
Volem que el centre del procés d’ensenyament i aprenentatge, en lloc de ser el currículum, sigui el projecte vital de l’alumne i el desenvolupament de la seva capacitat de reflexió i de crítica.
La nostra metodologia és respectuosa amb els ritmes i els processos interns de cadascú, amb eines per desenvolupar les competències per a la vida, en un món globalitzat i complex, que els han de permetre ser competents per adaptar-se i interactuar en un món canviant a escala social i tecnològica.
Els nostres projectes pedagògics de primària són “Els espais” a Cicle Inicial, i “Capses d’aprenentatge”, a Cicle Mitjà i Superior.
Volem que els nostres alumnes cada dia surtin de l’escola amb més interrogants que respostes, que mantinguin la curiositat, la motivació per aprendre, la creativitat i la voluntat de superació i de creixement al llarg de tota la vida.
Als espais d’aprenentatge a infantil, el joc és el protagonista per tal d’afavorir l’aprenentatge i el coneixement. Aquests donen resposta a les necessitats d’expressió, creació, recerca, descoberta i investigació dels infants…, protagonistes
i constructors del seu propi aprenentatge.