Participació en processos de selecció o provisió de personal de l'Ajuntament
Presentar la sol·licitud de participació en els processos de selecció i provisió de personal de l'Ajuntament.
CONVOCATÒRIES RECENTS:
Oferta pública d'ocupació:
Denominació procés selectiu |
Termini presentació sol·licituds |
Treballador/a social (A2) | Del 07/01/2025 fins el 03/02/2025 |
Educador/a social (A2) | Del 07/01/2025 fins el 03/02/2025 |
Oficial 1a - Instal·lacions (C2) | Del 07/01/2025 fins el 03/02/2025 |
Oficial 1a - Jardineria (C2) | Del 23/01/2025 fins el 19/02/2025 |
Processos de selecció per a personal de l'administració:
Denominació procés selectiu |
Termini presentació sol·licituds |
Promoció interna tècnic/a de Cultura i Patrimoni (A2) | Del 24/01/2025 fins el 20/02/2025 |
Mobilitat interadministrativa enginyer/a superior |
Del 21/02/2025 fins el 20/03/2025 |
A partir de la convocatòria al Butlletí Oficial de la Província, tots els successius anuncis, s’exposaran al tauler d'edictes electrònic de l’Ajuntament de Ripollet i al web municipal: Convocatòries d'ocupació pública.
Per a més informació podeu consultar les bases reguladores del procés selectiu al qual us estigueu presentant.
Les sol·licituts presentades fora del termini establert seran inadmesses per extemporalitat.
Qui el pot demanar
Canals de tramitació
-
Per seu electrònica
Seguiu els següents passos per fer l'autoliquidació:
- Identifiqueu-vos mitjançant l’idCat Mòbil o bé disposar-ne d’algun dels certificats digitals admesos.
- Entreu a l'apartat d'Autoliquidacions.
- Seleccioneu el concepte 074- DRETS D'EXÀMEN.
- Seleccioneu la Entitat tributària: AJUNTAMENT DE RIPOLLET i el municipi: RIPOLLET (BARCELONA)
- Empleneu les dades del SUBJECTE PASSIU (provínica, municipi, tipus de via, via, número, telèfon, correu electrònic, etc...)
- Empleneu les dades de l'AUTOLIQUIDACIÓ (Objecte de la liquidació. Exemple: "Procés selecció XX", Comentari: plaça o lloc al que es presenta, Tarifa: seleccioneu la que correspongui al grup A1, A2, B, C1, C2, E) - Tècnic/ques auxiliars esportiu/ves: seleccioneu C1
- A continuació feu clic al botó CONTINUAR i veureu el resum de les dades abans de presentar la autoliquidació. En cas que hi hagi alguna dada incorrecte podeu clicar en el botó MODIFICAR i corretgir-la. Si tot és correcte premeu el botó PRESENTAR.
- Descarregueu el document d'autoliquidació i guardeu-lo doncs l'haureu d'adjuntar a la sol·licitud.
- Per últim, una vegada s'ha presentat la liquidació teniu l'opció de fer el pagament on-line o, amb l'autoliquidació, fer el pagament en qualsevol banc o caixa col·laboradora o app de la vostra entitat bancària.
IMPORTANT: Si durant el procés de generació de l'autoliquidació amb el portal no localitzeu el document de pagament (arxiu PDF) generat per la plataforma de gestió d'autoliquidacions, no torneu a generar una altra.
Reviseu la carpeta de "Descàrregues" del vostre equip o dispositiu mòbil doncs és molt probable que allà trobareu l'arxiu. Si no el trobeu o bé la plataforma us informa d'algun error, informeu a l'Ajuntament de la situació i sol·liciteu que es revisi el procés i/o us generi l'autoliquidació presentant una instància genèrica a la seu-e o a l'OAC indicant "Autoliquidació + concepte a autoliquidar" a la breu descripció i informant del que us ha passat i de les dades necessàries per realitzar l'autoliquidació (concepte, adreça, import, descomptes, altres dades). L'autoliquidació us arribarà per eNotum/Dehú o bé en mà en funció del canal de presentació.
Estem fent evolucionar aquesta plataforma. Disculpeu les molèsties.
Canal de presentació
-
Per seu electrònica
Per presentar aquesta sol·licitud mitjançant registre electrònic, si us plau seguiu els següents passos:
1. Comproveu que disposeu dels models de documents requerits al tràmit.
2. Comenceu la tramitació fent clic als botons habilitats.
3. Continueu el passos indicats per a la presentació de la sol·licitud.
4. Si el tràmit requereix de model específic de sol·licitud, adjunteu-lo al principi marcant la casella de "Tinc la instància llesta per adjuntar". La resta de documentació necessària l'haureu d'adjuntar en el pas de "Adjuntes altra documentació?" o bé en camps específics del formulari de tramitació.
-
Via presencial
1. Comproveu que disposeu dels models de documents requerits al tràmit.
2. Adreceu-vos a l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania (OAC), carrer de balmes, 2-4 per processar el registre presencial. És molt recomanable realitzar una reserva de cita prèvia trucant per telèfon al 935046000 o bé en https://citaprevia.ripollet.cat.
Horari d'atenció a la ciutadania:
De dilluns a dijous de les 8.30 a les 14.00 i de 15.30 a 19.00.
Divendres i vigílies de festiu de les 8.30 a les 14.00.
Horari d'estiu: Des del 15 de juny al 15 de setembre:
De dilluns a divendres de 8.30 a 14.00 hores.
Dissabtes tancat.
D'acord amb l'ordenança fiscal 25. Taxa per expedició de documents administratius:
Taxa inscripció procés selectiu:
Categoria |
Taxa |
Grup A1 |
30,00 € |
Grup A2 |
25,00 € |
Grup B |
25,00 € |
Grup C1 |
20,00 € |
Grup C2 |
15,00 € |
Grup E |
10,00 € |
L'impagament o el pagament incomplet implica l'exclusió del procés.
- Sol·licitud model
- Document acreditatiu d'identitat
- Títol acadèmic requerit a la convocatòria
- Currículum vitae actualitzat
- Certificat del nivell de català exigit a les bases de la convocatòria i emès per la Direcció General de Política Lingüística de la Generalitat de Catalunya o altre equivalent, o superior.
- Justificant de l’autoliquidació.
- Acreditació dels mèrits al·legats, si s'escau.
- Full autoavaluació concurs mèrits, que consta a cada convocatòria, si s'escau.
En el cas d’aspirants que no tinguin la nacionalitat espanyola
- Acreditació de coneixements de la llengua castellana d’acord amb les bases de la convocatòria.
Codi de tràmit: 0112
La taxa es pagarà mitjançant autoliquidació i s'acreditarà en el moment de la presentació de la sol·licitud.
L'autoliquidació es pot realitzar a través del Portal de gestió d'atuoliquidacions a l'enllaç següent:
https://seu.ripollet.cat/autoliquidacions
- Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
- Bases generals de processos selectius, publicades el dia 30 de setembre de 2010 al Butlletí Oficial de la Província. (BOPB)
- Bases específiques reguladores del procés de selecció concret.
L’Ajuntament de Ripollet és responsable del tractament de les dades i documents facilitats per les persones interessades i les tractarà seguint els següents criteris:
Finalitat: registre de les instàncies presentades als efectes de iniciar el procediment administratiu que correspongui.
Legitimació: consentiment de la persona interessada, excepte en tractaments del compliment d’interès o exercici de poders públics.
Destinataris: òrgan administratiu competent.
Conservació: Les dades personals proporcionades es mantindran en els sistemes de registre de dades de l'Ajuntament de Ripollet en virtut de l'art. 6.1 RGPD, i fins que s’extingeixi la finalitat del seu tractament, o en els casos que es sol·liciti pel propi interessat la supressió de les seves dades, les quals s'esborraran dels sistemes d'informació d'aquests ens.
Drets: podeu accedir, rectificar, suprimir, oposar-vos i limitar les vostres dades, així com retirar el consentiment, en qualsevol moment davant de l'Ajuntament (Carrer Balmes 4, Ripollet) o per registre electrònic al web municipal www.ripollet.cat. Les dades seran tractades de conformitat amb el Reglament 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell de 27 d’abril, així com amb llei orgànica 3/2018 de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals.