Participació en processos de selecció o provisió de personal de l'Ajuntament

Presentar la sol·licitud de participació en els processos de selecció i provisió de personal de l'Ajuntament.


CONVOCATÒRIES RECENTS:

Oferta pública d'ocupació:

Denominació procés selectiu

Termini presentació sol·licituds

Treballador/a social (A2) Del 07/01/2025 fins el 03/02/2025
Educador/a social (A2) Del 07/01/2025 fins el 03/02/2025
Oficial 1a - Instal·lacions (C2) Del 07/01/2025 fins el 03/02/2025
Oficial 1a - Jardineria (C2) Del 23/01/2025 fins el 19/02/2025

 

Processos de selecció per a personal de l'administració:

Denominació procés selectiu

Termini presentació sol·licituds

Promoció interna tècnic/a de Cultura i Patrimoni (A2) Del 24/01/2025 fins el 20/02/2025
Mobilitat interadministrativa enginyer/a superior

Del 21/02/2025 fins el 20/03/2025

 

 

Llegiu atentament les bases generals i específiques de les convocatòries.
A partir de la convocatòria al Butlletí Oficial de la Província, tots els successius anuncis, s’exposaran al tauler d'edictes electrònic de l’Ajuntament de Ripollet i al web municipal: Convocatòries d'ocupació pública.
Per a més informació podeu consultar les bases reguladores del procés selectiu al qual us estigueu presentant.

Les sol·licituts presentades fora del termini establert seran inadmesses per extemporalitat.
 

Qui el pot demanar

Qualsevol persona interessada que compleixi els requisits exigits a les bases de la convocatòria.
 

Canals de tramitació

  • Per seu electrònica

Si es presenta la sol·licitud telemàticament no cal emplenar el model de sol·licitud. Només cal emplenar el formulari web. 
IMPORTANT: L'autoliquidació de la taxa s'ha de fer prèviament a la presentació de la sol·licitud telemàtica. La podeu realitzar des del Portal de gestió d'autoliquidacions: https://seu.ripollet.cat/autoliquidacions

Seguiu els següents passos per fer l'autoliquidació: 

  1. Identifiqueu-vos mitjançant l’idCat Mòbil o bé disposar-ne d’algun dels certificats digitals admesos.
  2. Entreu a l'apartat d'Autoliquidacions.
  3. Seleccioneu el concepte 074- DRETS D'EXÀMEN.
  4. Seleccioneu la Entitat tributària: AJUNTAMENT DE RIPOLLET i el municipi: RIPOLLET (BARCELONA)
  5. Empleneu les dades del SUBJECTE PASSIU (provínica, municipi, tipus de via, via, número, telèfon, correu electrònic, etc...)
  6. Empleneu les dades de l'AUTOLIQUIDACIÓ (Objecte de la liquidació. Exemple: "Procés selecció XX", Comentari: plaça o lloc al que es presenta, Tarifa: seleccioneu la que correspongui al grup A1, A2, B, C1, C2, E)  -  Tècnic/ques auxiliars esportiu/ves: seleccioneu C1
  7. A continuació feu clic al botó CONTINUAR i veureu el resum de les dades abans de presentar la autoliquidació. En cas que hi hagi alguna dada incorrecte podeu clicar en el botó MODIFICAR i corretgir-la.  Si tot és correcte premeu el botó PRESENTAR. 
  8. Descarregueu el document d'autoliquidació i guardeu-lo doncs l'haureu d'adjuntar a la sol·licitud. 
  9. Per últim, una vegada s'ha presentat la liquidació teniu l'opció de fer el pagament on-line o, amb l'autoliquidació, fer el pagament en qualsevol banc o caixa col·laboradora o app de la vostra entitat bancària.

IMPORTANT: Si durant el procés de generació de l'autoliquidació amb el portal no localitzeu el document de pagament (arxiu PDF) generat per la plataforma de gestió d'autoliquidacions, no torneu a generar una altra.

Reviseu la carpeta de "Descàrregues" del vostre equip o dispositiu mòbil doncs és molt probable que allà trobareu l'arxiu. Si no el trobeu o bé la plataforma us informa d'algun error, informeu a l'Ajuntament de la situació i sol·liciteu que es revisi el procés i/o us generi l'autoliquidació presentant una instància genèrica a la seu-e o a l'OAC indicant "Autoliquidació + concepte a autoliquidar" a la breu descripció i informant del que us ha passat i de les dades necessàries per realitzar l'autoliquidació (concepte, adreça, import, descomptes, altres dades). L'autoliquidació us arribarà per eNotum/Dehú o bé en mà en funció del canal de presentació.

Estem fent evolucionar aquesta plataforma. Disculpeu les molèsties.

 

Canal de presentació

Trobareu els models de documents a l'apartat de "Documents associats al tràmit" dins la secció de "Més informació".
  • Per seu electrònica

Per presentar aquesta sol·licitud mitjançant registre electrònic, si us plau seguiu els següents passos:

1. Comproveu que disposeu dels models de documents requerits al tràmit.
2. Comenceu la tramitació fent clic als botons habilitats.
3. Continueu el passos indicats per a la presentació de la sol·licitud.
4. Si el tràmit requereix de model específic de sol·licitud, adjunteu-lo al principi marcant la casella de "Tinc la instància llesta per adjuntar". La resta de documentació necessària l'haureu d'adjuntar en el pas de "Adjuntes altra documentació?" o bé en camps específics del formulari de tramitació.

Serà necessari disposar d'un mecanisme d'identificació electrònica reconegut: idCAT, Cl@ve o bé certificat digital. Si no disposeu de cap mecanisme podeu activar el vostre idCAT mòbil en pocs minuts i sense desplaçaments en https://idcatmobil.cat
  • Via presencial

Només en els supòsits reconeguts a l'article 14 de la llei 39/2015 LPACAP.

1. Comproveu que disposeu dels models de documents requerits al tràmit.
2. Adreceu-vos a l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania (OAC), carrer de balmes, 2-4 per processar el registre presencial. És molt recomanable realitzar una reserva de cita prèvia trucant per telèfon al 935046000 o bé en https://citaprevia.ripollet.cat.

Horari d'atenció a la ciutadania:

De dilluns a dijous de les 8.30 a les 14.00 i de 15.30 a 19.00.
Divendres i vigílies de festiu de les 8.30 a les 14.00.

Horari d'estiu: Des del 15 de juny al 15 de setembre:

De dilluns a divendres  de 8.30 a 14.00 hores.
Dissabtes tancat.

 

 
En termini
Preu / Taxa

D'acord amb l'ordenança fiscal 25. Taxa per expedició de documents administratius: 

Taxa inscripció procés selectiu: 

Categoria

Taxa

Grup A1

30,00 €

Grup A2

25,00 €

Grup B

25,00 €

Grup C1

20,00 €

Grup C2

15,00 €

Grup E

10,00 €

 

L'impagament o el pagament incomplet implica l'exclusió del procés.

Documentació a aportar
  • Sol·licitud model
  • Document acreditatiu d'identitat
  • Títol acadèmic requerit a la convocatòria
  • Currículum vitae actualitzat
  • Certificat del nivell de català exigit a les bases de la convocatòria i emès per la Direcció General de Política Lingüística de la Generalitat de Catalunya o altre equivalent, o superior. 
  • Justificant de l’autoliquidació.
  • Acreditació dels mèrits al·legats, si s'escau. 
  • Full autoavaluació concurs mèrits, que consta a cada convocatòria, si s'escau. 

 

En el cas d’aspirants que no tinguin la nacionalitat espanyola

  • Acreditació de coneixements de la llengua castellana d’acord amb les bases de la convocatòria. 
Descripció

Codi de tràmit: 0112

Comença

Àrea tramitadora
Persones i Organització 
Canals de tramitació
Electrònic / Presencial
Descarregar la sol·licitud per a tramitació presencial
Mitjans de pagament

La taxa es pagarà mitjançant autoliquidació  i s'acreditarà en el moment de la presentació de la sol·licitud. 

L'autoliquidació es pot realitzar a través del Portal de gestió d'atuoliquidacions a l'enllaç següent: 

https://seu.ripollet.cat/autoliquidacions

 

Normativa
  • Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
  • Bases generals de processos selectius, publicades el dia 30 de setembre de 2010 al Butlletí Oficial de la Província. (BOPB)
  • Bases específiques reguladores del procés de selecció concret.
Termini de Resolució
3 mesos
Silenci administratiu
Negatiu
Vies de reclamació
Les vies de reclamació estan detallades a les bases reguladores de cada procés de selecció. 
Informació bàsica sobre protecció de dades:

L’Ajuntament de Ripollet és responsable del tractament de les dades i documents facilitats per les persones interessades i les tractarà seguint els següents criteris:

Finalitat: registre de les instàncies presentades als efectes de iniciar el procediment administratiu que correspongui.

Legitimació: consentiment de la persona interessada, excepte en tractaments del compliment d’interès o exercici de poders públics.

Destinataris: òrgan administratiu competent.

Conservació: Les dades personals proporcionades es mantindran en els sistemes de registre de dades de l'Ajuntament de Ripollet en virtut de l'art. 6.1 RGPD, i fins que s’extingeixi la finalitat del seu tractament, o en els casos que es sol·liciti pel propi interessat la supressió de les seves dades, les quals s'esborraran dels sistemes d'informació d'aquests ens.

Drets: podeu accedir, rectificar, suprimir, oposar-vos i limitar les vostres dades, així com retirar el consentiment, en qualsevol moment davant de l'Ajuntament (Carrer Balmes 4, Ripollet) o per registre electrònic al web municipal www.ripollet.cat. Les dades seran tractades de conformitat amb el Reglament 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell de 27 d’abril, així com amb llei orgànica 3/2018 de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals.

Actualitzat el 21/02/2025

Autònoms i empreses

Assistent de tràmits per negocis Assistent de tràmits per negocis
Conèixer tots els tràmits necessaris del vostre negoci ara serà més senzill amb l'assistent d'activitats econòmiques.
Presenteu una factura Presenteu una factura
Sou proveïdor d'aquest ens? Doncs, recordeu que heu d'enviar les factures electrònicament.
Presenteu-vos a una licitació Presenteu-vos a una licitació
Consulteu i presenteu-vos a les licitacions en curs d'aquest ens.
Canal empresa (FUE) Canal empresa (FUE)
Teniu o voleu obrir un negoci? Tramiteu des d'un únic lloc amb les diferents administracions.