Presentar una petició, sempre que no existeixi un model específic per al tràmit que es vol realitzar i en el qual figuri el model normalitzat específic de sol·licitud
Aportar documentació, requerida o de manera voluntària, a un expedient administratiu en curs de l'Ajuntament.
Presentar al·legacions o un recurs administratiu a un procediment en curs. L’escrit d’al·legacions o el recurs administratiu corresponent s’ha de tramitar d’acord amb allò què estableix la normativa aplicable i s’ha d’interposar de conformitat amb els terminis legal o reglamentàriament previstos.
Demanar la certificació o el document que dóna fe que la persona interessada ha prestat o presta serveis a l´Ajuntament de Ripollet en unes determinades dates, segons consta en l'expedient personal.
Tramitar amb l'Ajuntament de Ripollet és molt senzill. L'Ajuntament permet que tota la ciutadania faci els seus tràmits de forma electrònica i presencial.
Us permetrà obtenir un duplicat compulsat d'algun document que obri en poder de l'Ajuntament. Consisteix en l'emissió del duplicat d'un document original que estigui en poder de l'Ajuntament, compulsat o autenticat per aquest Ajuntament.