Volant de convivència actual
Document de caràcter informatiu que especifica les dades del sol·licitant i de la resta de persones que conviuen en un mateix habitatge, segons consten a les dades del Padró Municipal d'Habitants.
Tramitació
Qui pot sol·licitar-ho?
On es demana?
- Per seu electrònica
Per presentar aquesta sol·licitud electrònicament podeu accedir fent click a “Tramitar en línia” i omplir la instància específica que trobareu just a sota del mateix link amb el nom de “Fitxer adjunt”.
Cal tenir en compte que és necessari disposar d’identificació digital. Per disposar-ne d’identificació digital podeu utilitzar l’idCat Mòbil o bé disposar-ne d’algun dels certificats digitals admesos.
- Presencial amb Cita prèvia a través de http://citaprevia.ripollet.cat
- Als registres electrònics generals de:
- A les representacions diplomàtiques o oficines consulars d'Espanya a l'estranger.
Com realitzar el tràmit per seu electrònica
Fixeu-vos a la caixa groga a la capçalera d'aquesta pàgina.
Si aquest tràmit inclou l'enllaç a una plantilla de registre específica (PDF), l'haureu de descarregar, emplenar i guardar al vostre dispositiu.
Assegureu-vos que disposeu de tota la informació necessària en format original electrònic o ben digitalitzat.
Després inicieu la tramitació en línia seguint l'enllaç de capçalera. Aquesta acció us portarà al registre telemàtic del tràmit específic o bé al tràmit d'Instància genèrica.
Durant aquest procés:
1) us haureu d'identificar electrònicament (certificat o bé IDCat Mòbil)
2) empleneu les dades que us demani el formulari web
3) adjunteu tots els arxius necessaris per el procés
4) comproveu la informació i presenteu-la
Al final del procés la plataforma visualitza el document amb l'assentament del registre electrònic. Guardeu-lo com a evidència de registre i en cas que siguin necessàries futures referències.
Documentació
1) Instancia específica.(Formulari model núm: VH_ins_002_V01).
2) -Si es sol·licita en nom propi :
- VIA PRESENCIAL: Document acreditatiu d'identitat de l'interessat i de totes les persones majors d'edat residents al mateix domicili.
- SEU ELECTRÒNICA: Acreditació mitjançant certificat digital d'accés i autorització expressa de tots els residents en el mateix domicili amb còpia de tots documents d'identitat.
- Si es sol·licita en representació d'altre interessat:
- Document acreditatiu d'identitat de la persona interessada. (Si el tràmit es realitza a través de Seu electrònica es considera realitzada l'acreditació per l'ús del certificat digital d'accés en realitzar el tràmit)
- Document acreditatiu d'identitat del representant.
- Autorització degudament emplenada o poders de representació.
Veracitat de la documentació aportada
La persona interessada o qui la representi es responsabilitza de la veracitat dels documents aportats, d’acord amb l’article 28.7 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Resolució Tràmit
Immediat
Normativa específica
- Resolució de 1 d'abril de 1997 (Derogat apartat III "Revisió anual del Padró municipal" i Disposició Transitòria 3ª, per la Resolució de 16 de desembre de 2003) de la Presidenta de l'Institut Nacional d'Estadística i del Director general de Cooperació Territorial, per la qual es dicten instruccions tècniques als Ajuntaments sobre la gestió i revisió del padró municipal.
- Resolució de 4 de juliol de 1997 (Derogat apartat 8 "Revisió anual del Padró" per la Resolució de 16 de desembre de 2003) de la Presidenta de l'Institut Nacional d'Estadística i del Director general de Cooperació Territorial, per la qual es dicten instruccions tècniques als Ajuntaments sobre actualització del Padró municipal .
- Llei Orgànica 3/2018 de 5 de desembre, de protecció de dades i garantia dels drets digitals.