Queixes, suggeriments i propostes
Presentar la queixa o suggeriment que considereu oportuns sobre un servei, una actuació o una decisió municipal, així com totes aquelles propostes que considereu oportunes, incloses les incidències o reclamacions sobre un servei, una actuació o una decisió municipal, o bé, les idees que ajudin a millorar el servei de l'organització.
Termini de Resolució
El termini màxim és de tres mesos amb caràcter general, des de la data en què la queixa, suggeriment o proposta hagi tingut entrada en el registre electrònic de l'Administració o Organisme competent per a la seva tramitació.
- Model normalitzat queixes, suggeriments i propostes
- Aquella documentació que pugui ser d'interès en presentar la seva sol·licitud.
Si es sol·licita en representació d'un interessat:
- Document acreditatiu d'identitat de la persona interessada.
- Document acreditatiu d'identitat del representant.
- Autorització degudament emplenada i signada o poders de representació.
-
Per seu electrònica
Per presentar aquesta sol·licitud mitjançant registre electrònic, si us plau seguiu els següents passos:
1. Feu clic a l'enllaç COMENÇAR i identifique-vos amb qualsevol dels mitjans reconeguts (idCat mòbil, certificat digital, cl@ve)
2. Afegiu els fitxers/ fotografies que considereu adients.
3. Indiqueu al camp Breu descripció si es tracta d'una queixa, suggeriment o proposta d'actuació.
3..Al camp detall de la petició describiu el motiu de la queixa o suggeriment.
4. Continueu el pasos indicats per a la presentació de la sol·licitud
Cal tenir en compte que és necessari disposar d’un Certificat d’identificació digital. Per disposar-ne d’identificació digital podeu utilitzar l’idCat Mòbil o bé disposar-ne d’algun dels certificats digitals admesos.
-
Presencial
CASA OBERTA D'ATENCIÓ COMUNITÀRIA
C/Balmes núm.4
08291-RIPOLLET
En horari de matí, es recomana cita prèvia per a l'atenció presencial amb cita prèvia a través de la plataforma citaprevia.ripollet.cat
Les persones que disposin de cita prèvia tindran prioritat en l'atenció i les que no disposin hauran d'esperar per ser ateses.
En horari de tarda, no és necessari sol·licitar cita prèvia.
Horari d'atenció a la ciutadania
De dilluns a dijous de les 8:30 a les 14:00 i de 15:30 a 19:00.
Divendres i vigílies de festiu de les 8:30 a les 14:00.
Horari d'estiu: Des del 15 de juny al 15 de setembre:
De dilluns a divendres de 8:30 a 14:00 hores.
Dissabtes tancat.
El termini màxim és de tres mesos amb caràcter general, des de la data en què la queixa, suggeriment o proposta hagi tingut entrada en el registre electrònic de l'Administració o Organisme competent per a la seva tramitació.
L’Ajuntament de Ripollet és responsable del tractament de les dades i documents facilitats per les persones interessades i les tractarà seguint els següents criteris: Finalitat: registre de les instàncies presentades als efectes de iniciar el procediment administratiu que correspongui. Legitimació: consentiment de la persona interessada, excepte en tractaments del compliment d’interès o exercici de poders públics. Destinataris: òrgan administratiu competent. Conservació: Les dades personals proporcionades es mantindran en els sistemes de registre de dades de l'Ajuntament de Ripollet en virtut de l'art. 6.1 RGPD, i fins que s’extingeixi la finalitat del seu tractament, o en els casos que es sol·liciti pel propi interessat la supressió de les seves dades, les quals s'esborraran dels sistemes d'informació d'aquests ens. Drets: podeu accedir, rectificar, suprimir, oposar-vos i limitar les vostres dades, així com retirar el consentiment, en qualsevol moment davant de l'Ajuntament (Carrer Balmes 4, Ripollet) o per registre electrònic al web municipal www.ripollet.cat. Les dades seran tractades de conformitat amb el Reglament 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell de 27 d’abril, així com amb llei orgànica 3/2018 de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals.
Tràmits relacionats
- Participació a la Comissió de Festa Major
- Sol·licitud d'autorització per a ÚS PUNTUAL d'espais o equipaments per actes organitzats per entitats amb comunicació prèvia
- Sol·licitud d'autorització per a ÚS PUNTUAL d'espais o equipaments per actes organitzats per entitats amb llicència d'activitats extraordinàries
- Presentació de candidatures del procés d'elecció del/de la defensor/a de la Ciutadania de Ripollet
- Sol·licitud ús centres cívics
- Modificació de dades al Registre Municipal d'Entitats i Associacions ciutadanes
- Inscripció al Registre Municipal d'Entitats i Associacions ciutadanes
- Baixa al Registre Municipal d'Entitats o Associacions ciutadanes
- Inscripció al Registre de Participació
- Participació en els Consells Municipals de Ripollet